Global 24-timers hjelpelinje
Slik får du hjelp utenom åpningstid
Ved å ringe og sende e-post til Shells globale 24-timers hjelpelinje blir du direkte koblet til den internasjonale kundeservicen. Hjelpelinjen bistår deg med:
- Forespørsler om drivstoff på kort varsel
- Forespørsler om drivstoff på grunn av omdirigering av fly
- Bekreftelse på at du er Shell Aviation kunde på flyplasser vi ikke har kontrakt med
Shells globale hjelpelinje er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken
aviation.eusa@shell.com
Du trenger å oppgi følgende informasjon når du tar kontakt med hjelpelinjen:
- Selskap
- Kontaktperson
- Kontaktnummer
- Beskrivelse av problemet
- Flyets lokasjon
- ETA / ETD
- Flyets registreringsnummer
- Flytype
- Neste destinasjon
- Type drivstoff
Hjelpelinjen gir deg assistanse uavhengig av tid og dag, og fungerer også som en nødtelefon for hjelp og veiledning i akutte situasjoner.
Du trenger ikke å ta direkte kontakt med Intoplane-selskapet (ITP). Shell tar hånd om dette. Oppstår det en akutt situasjon er det bare å ringe Shells globale hjelpelinje, så iverksetter Shell nødvendige tiltak og informerer Intoplane-selskapet om det er nødvendig.
Alt du trenger å gjøre er å ringe hjelpelinjen, forklare problemet, oppgi den nødvendige informasjonen nevnt ovenfor og svare på spørsmål fra hjelpelinje-teamet, så ordner Shell resten.
Skulle det oppstå uventede problemer, ring din lokale AFSN-representant. Kontaktinformasjon finner du på kontaktsiden vår.